Friday, June 5, 2015

Syukur Allāh..

Tarik Nafas 4 Saat. Tahan 2 Saat Dan Lepas.

Tutup Mata. Tarik Nafas Tahan Dan Lepas. Lafazkan Dari Hati. Ya Allah Aku Bersyukur Kerana Anak Anak Ku Masih Hidup. Untuk Aku Terus Menatapi Wajah Wajah Mereka.

Aku Bersyukur Kerana Aku Masih Hidup Untuk Terus Dapat Menikmati Kehidupan Ini Dengan Anak Anak Ku Ya Allah.

Aku Bersyukur Nyawa Nyawa Anak Ku Tidak Kau Tarik Pada Hari Ini, Dan Memberi Peluang Kepada Ku Untuk Menatapi Wajah Wajah Mereka Ya Allah.

Aku Bersykur Kerana Nyawa Ibu Dan Ayah Ku Tidak Kau Cabut Hari Ini Ya Allah.

Aku Bersyukur Kerana Aku Masih Di Berikan Peluang Untuk Melihat Wajah Wajah Orang Tua Ku Ya Allah.

Tarik Nafas Tahan Lepas.

Terima Kasih Ya Allah.

Adakah Korang Merasakan Sesuatu Kesyukuran Yg Amat Mendalam?

Adakah Korang Merasa Sebak Semasa Bersyukur Tadi?

Sebenarnya Jika Kita Bersyukur Dengan Mendalam, Ia Mempercepatkan Proses Penerimaan Benda Yg Lebih Banyak Untuk Kita Syukurkan, Kerana Itu Adalah Syukur Yang Paling Ikhlas.


1 comment: